Toimitusehdot

TOIMITUSEHDOT

ASIAKASTIEDOT
Asiakkaan tulee tilauksen yhteydssä ilmoittaa nimi, sähköpostiosoite, toimitusosoite ja puhelinnumero. Asiakastiedot ovat luottamuksellisia, eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille.

HINNAT JA TUOTETIEDOT
Hinnat sisältävät 24% arvonlisäveroa. Tuotteiden hinnat on esitetty tuotteiden yhteydessä. Tuotehinnat eivät sisällä toimituskuluja. Toimitus tapahtuu Postin kautta ja toimituskulut on 6,90€. Tuotteet on mahdollista noutaa myös myymälästä, tällöin emme veloita toimituskuluja.

Kaikki hinnat ja tuotetiedot ovat sitoumuksetta ja Kenkäkylä varaa oikeuden hinnottelu- ja tuotetietovirheisiin sekä mahdollisten toimitusvaikeuksien sattuessa kaupan peruuttamiseen myyjän vastuun rajoittuessa enintään kaupan peruuntumiseen ja purkamiseen.

TILAUKSEN SITOVUUS
Kauppasopimus tulee voimaan, kun asiakas on tilaus sivulla vahvistanut sopimusehdot ja hyväksynyt tilauksen.

KULUTTAJASUOJA
Tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus käyttämättömille tuotteille. Tuotteen on oltava käyttämätön ja myyntikuntoinen. MIKÄLI TUOTETTA ON KÄYTETTY ULKONA TAI KENGÄT OVAT LIKAANTUNEET MUUTOIN,EI TUOTE OLE MYYNTIKUNTOINEN, EMMEKÄ HYVITÄ TUOTETTA. TUOTE PALAUTETAAN ASIAKKAALLE ASIAKKAAN KUSTANNUKSELLA. 

PALAUTUSOIKEUS:

Tuotteillamme on 14 vuorokauden palautusoikeus Suomessa ostopäivästä alkaen. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen. Mikäli tuote palautetaan, emme hyvitä toimituskuluja (6,90€). Käytössämme on palautussopimus Postin kanssa ja tuote palautetaan käyttämällä palautustunnusta. Toimituskulut 6,90€ veloitamme tuotehyvityksen yhteydessä Maksunvälittäjän kautta. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, tulee tehdä uusi tilaus.

Noutamatomasta tilauksesta perimme käsittelykuluja 4,90 euroa sekä postituskulut 6,90€. 

Tuotteen palautus:

Palauttamiseen on kaksi tapaa:

Palauttaminen Helposti-koodilla pakettiautomaatin tai Postin palvelupisteen kautta:

Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palauta paketti syöttämällä lähetystunnus (saamasi paketin JJFI-alkuinen koodi). Palauta paketti mihin tahansa Postin automaattiin tai postiin saamasi ohjeen mukaan.

Palauttaminen ilman Helposti-koodia Postin palvelupisteen kautta:

Kirjoita lähetyksen päälle osoitetietomme Kenkäkylä/Nokian Tehdastuote, Asiakaspalautukset, Kyyninkatu 22, 37100 Nokia sekä palautustunnuksemme 634423 ja vie lähetys postiin.

Palautus tilanteissa paketin mukaan tulee laittaa tilauksen mukana tullut lähete tai kopio lähetteen tiedoista (nimi, osoite, puhelinnumero tai sähköpostiosoite, tilatut tuotteet, tilauspäivä, tilausnumero).


Hoitoaineet ja pohjalliset ovat hygieniatuotteita ja niillä ei ole palautusoikeutta.
Koska myymme tuotteitamme myös myymälässämme, voi tuote olla pakattu muuhunkin kuin alkuperäiseen pakkaukseensa. Mikäli asiakas palauttaa tuotteen, on se kuitenkin palautettava samassa pakkauksessa kuin se on varastoltamme lähetetty. Palautettavista tuotteista ei saa irroittaa hinta- eikä tuotelappuja ja laatikko on suljettava huolellisesti teippaamalla. Mikäli tuote on vaurioitunut palautuksen aikana johtuen huonosta pakkaamisesta, emme hyväksy palautusta.


Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 4.9.2017 alkaen.

Verkkokauppa

Kenkäkylä
Kyyninkatu 22
37100 Nokia

045 6153430
asiakaspalvelu@kenkakyla.fi
www.kenkäkylä.fi
0832924-9

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Kenkäkylä.fi yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

asiakaspalvelu@nokiantehdastuote.fi tai puhelimitse ark 9.30-18, la 10-15

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimituskulut Suomeen verkkokaupasta tilattaessa Postin kautta alle 0,5kg 4,90€, 0,5-2kg 8,97€, 2-10kg 9,98€. Voit valita myös Toimitus R-Kioskille ,jolloin toimituskulut ovat 0-9kg 5,58€, 9-20 kg 8,68€. Toimituskulujen hinnat ovat verollisia. Isommissa erissä sekä  ulkomaille tilattaessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@nokiantehdastuote.fi toimitusehtojen määrittämiseksi.

Maksaessasi Lasku- tai Osamaksulla, laskutuslisä on 2,95e. Laskulla tilattaessa; lasku tulee seuraavan kuukauden 15. päivä.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Toimitusaika varastossamme oleville tuotteille Postitse on n. 2-4 arkipäivää. Toimitukset R-kioskille n. 5-7 arkipäivää. Tilaukset toimitetaan lähimpään postitoimipaikkaan, SmartPost-automaattiin tai valitsemallesi R-kioskille.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Vaihto- ja palautusoikeus:

Tuotteillamme on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus Suomessa. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen. Veloituksetta tuotteen voi vaihtaa tai palauttaa yhden kerran.   Palautamme rahat tuotteen saavuttua meille ja käsiteltyämme asian.

 Tuotteen vaihto- ja palautus:

Vaihto- ja palautus tehdään postin kautta alla olevaan osoitteeseen:

Nokian Tehdastuote Oy

Asiakaspalautukset
Kyyninkatu 22
37100 Nokia

Postissa tarvitsee ilmoittaa asiakaspalautustunnus (oikeuttaa maksuttomaan palautukseen), tunnus on: 634423.

Vaihto- ja palautus tilanteissa paketin mukaan tulee laittaa tilauksen mukana tullut lähete tai kopio lähetteen tiedoista (nimi, osoite, puhelinnumero tai sähköpostiosoite, tilatut tuotteet, tilauspäivä, tilausnumero).

Reklamaatioissa tai epäselvissä asioissa ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@nokiantehdastuote.fi tai p. 045 6153430 ark. 9.30-18, la 10-15.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.