Toimitusehdot

TOIMITUSEHDOT

ASIAKASTIEDOT
Asiakkaan tulee tilauksen yhteydssä ilmoittaa nimi, sähköpostiosoite, toimitusosoite ja puhelinnumero. Asiakastiedot ovat luottamuksellisia, eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille.

HINNAT JA TUOTETIEDOT
Hinnat sisältävät 24% arvonlisäveroa. Tuotteiden hinnat on esitetty tuotteiden yhteydessä. Hinnat eivät sisällä kuljetusta. Kuljetusmaksu määräytyy asiakkaan valitseman kuljetustavan mukaan ja hinta kuljetuksesta ilmoitetaan ostoskorissa tilausten yhteydessä.
Kaikki hinnat ja tuotetiedot ovat sitoumuksetta ja Kenkäkylä varaa oikeuden hinnottelu- ja tuotetietovirheisiin sekä mahdollisten toimitusvaikeuksien sattuessa kaupan peruuttamiseen myyjän vastuun rajoittuessa enintään kaupan peruuntumiseen ja purkamiseen.

TILAUKSEN SITOVUUS
Kauppasopimus tulee voimaan, kun asiakas on tilaus sivulla vahvistanut sopimusehdot ja hyväksynyt tilauksen.

KULUTTAJASUOJA
Tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus käyttämättömille tuotteille. Tuotteen on oltava käyttämätön ja myyntikuntoinen. MIKÄLI TUOTETTA ON KÄYTETTY ULKONA TAI KENGÄT OVAT LIKAANTUNEET MUUTOIN,EI TUOTE OLE MYYNTIKUNTOINEN, EMMEKÄ HYVITÄ TUOTETTA. TUOTE PALAUTETAAN ASIAKKAALLE ASIAKKAAN KUSTANNUKSELLA.

PALAUTUS-/VAIHTOILMOITUS
Palautus/ vaihto on asiakkaalle veloitukseton, mikäli peruutusilmoitus on tehty.
TEE PERUUTUS/VAIHTOILMOITUS ASIAKASPALVELUUMME ENNEN TUOTTEEN PALAUTTAMISTA/VAIHTAMISTA,(ma-pe 10- 17). PUHELIMITSE  numeroon 045 6153430 tai s-postilla asiakaspalvelu@kenkakyla.fi. Peruutusilmoituksen yhteydessä annamme palautusnumeron, jolla tuotteen voi palauttaa veloituksetta. Ilman palautusnumeroa ei pakettia voi palauttaa. Peruutusilmoituksen saatuamme, on tuotteen saavuttava meille 14 vrk sisällä. 

Mikäli peruutusilmoitusta ei tehdä, vähennetään maksun palautuksesta 4,90 euroa käsittelykuluja, sekä postituskulut. Noutamatomasta tilauksesta perimme käsittelykuluja 4,90 euroa sekä postituskulut.

Hoitoaineet ja pohjalliset ovat hygieniatuotteita ja niillä ei ole vaihto- ja palautusoikeutta.
Koska myymme tuotteitamme myös myymälässämme, voi tuote olla pakattu muuhunkin kuin alkuperäiseen pakkaukseensa. Mikäli asiakas palauttaa tuotteen, on se kuitenkin palautettava samassa pakkauksessa kuin se on varastoltamme lähetetty. Palautettavista tuotteista ei saa irroittaa hinta- eikä tuotelappuja ja laatikko on suljettava huolellisesti teippaamalla. Mikäli tuote on vaurioitunut palautuksen aikana johtuen huonosta pakkaamisesta, emme hyväksy palautusta.

NOUTO MYYMÄLÄSTÄ
Tuotteet on mahdollista noutaa myös myymälästä. Tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus kuittia vastaan noutopäivästä alkaen.
Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 4.9.2017 alkaen.

Verkkokauppa

Kenkäkylä
Kyyninkatu 22
37100 Nokia

045 6153430
asiakaspalvelu@kenkakyla.fi
www.kenkäkylä.fi
0832924-9

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Kenkäkylä.fi yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

asiakaspalvelu@nokiantehdastuote.fi tai puhelimitse ark 9.30-18, la 10-15

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimituskulut Suomeen verkkokaupasta tilattaessa Postin kautta alle 0,5kg 4,90€, 0,5-2kg 8,97€, 2-10kg 9,98€. Voit valita myös Toimitus R-Kioskille ,jolloin toimituskulut ovat 0-9kg 5,58€, 9-20 kg 8,68€. Toimituskulujen hinnat ovat verollisia. Isommissa erissä sekä  ulkomaille tilattaessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@nokiantehdastuote.fi toimitusehtojen määrittämiseksi.

Maksaessasi Lasku- tai Osamaksulla, laskutuslisä on 2,95e. Laskulla tilattaessa; lasku tulee seuraavan kuukauden 15. päivä.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Toimitusaika varastossamme oleville tuotteille Postitse on n. 2-4 arkipäivää. Toimitukset R-kioskille n. 5-7 arkipäivää. Tilaukset toimitetaan lähimpään postitoimipaikkaan, SmartPost-automaattiin tai valitsemallesi R-kioskille.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Vaihto- ja palautusoikeus:

Tuotteillamme on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus Suomessa. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen. Veloituksetta tuotteen voi vaihtaa tai palauttaa yhden kerran.   Palautamme rahat tuotteen saavuttua meille ja käsiteltyämme asian.

 Tuotteen vaihto- ja palautus:

Vaihto- ja palautus tehdään postin kautta alla olevaan osoitteeseen:

Nokian Tehdastuote Oy

Asiakaspalautukset
Kyyninkatu 22
37100 Nokia

Postissa tarvitsee ilmoittaa asiakaspalautustunnus (oikeuttaa maksuttomaan palautukseen), tunnus on: 634423.

Vaihto- ja palautus tilanteissa paketin mukaan tulee laittaa tilauksen mukana tullut lähete tai kopio lähetteen tiedoista (nimi, osoite, puhelinnumero tai sähköpostiosoite, tilatut tuotteet, tilauspäivä, tilausnumero).

Reklamaatioissa tai epäselvissä asioissa ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@nokiantehdastuote.fi tai p. 045 6153430 ark. 9.30-18, la 10-15.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.