Toimitus- ja maksutavat

TOIMITUS- JA MAKSUTAVAT
- Nouto Postista 6,90€
Nouda tilaamasi tuotteet Postin toimipisteestä. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi heti saapumispäivänä klo 16 jälkeen. 
- Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista 6,90€
Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti. 
Postin lähetyksien kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella, jonka saat sähköpostiin kun lähetämme paketin. 
Nouda pakettisi Postin lisäksi minkä tahansa S-Marketin tai Prisman pakettiautomaatista. Tiheä myymäläverkosto ja myymälöiden pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa läheltä silloin kun itselle parhaiten sopii. Sovellus etsii toimitusosoitetta lähinnä olevat noutopisteet joista voit valita mieluisimman noutopisteeksesi. Kun paketti on noudettavissa määräasemalta, saatte ilmoituksen tekstiviestinä.

-Nouto myymälästämme Nokialta. Voit tehdä tilauksen verkkokaupassa ja noutaa paketin myymälästämme Nokialta, toimituskulut 0€


TOIMITUSAIKA
Tuotteidemme toimitusaika on 2 - 5 arkipäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.
MAKSUTAVAT
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: 
Verkkopankit
Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Klarna Checkoutin kautta.
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Klarna  Oy yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Klarna ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Luottokortit
Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Mikäli haluatte maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Kenkäkylä toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle.
Klarna Oy toimii Visa, Visa Electron tai
MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa
syntyy asiakkaan ja Klarna Oy:n välille. Myyjän vastuulla
ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Klarna Oy on
myös maksun saaja.
Klarna Oy
y-tunnus: 2247127-6
Korkeavuorenkatu 34
00130 HELSINKI
+358942599770

Klarna lasku
Saatte laskun antamaanne sähköpostiosoitteeseen. Teillä on 14 päivää korotonta maksuaikaa.
Osamaksu- Klarna tili
Voitte maksaa tilauksenne osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessanne Klarna Oy avaa teille ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti.
Voitte lyhentää loppusummaa itse valitsemissanne kuukausierissä, kuitenkin vähintään joko 9 euroa tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi. Voitte halutessanne maksaa laskun loppusumman myös kerralla pois.
Kaikki Klarnan osamaksulla maksamanne ostokset yhdistyvät samalle tilille ja kuukausilaskulle, myös silloin kun maksatte osamaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Kuukausittain saatte siis vain yhden laskun, jossa on tilausmääristä riippumatta vain yksi laskutuslisä. Kun olette maksaneet laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.
Tilin avausmaksu 0 euroa, laskutusmaksu 3,95 euroa ja vuosikorko 22%.
Ostoksenne hyväksymiseksi teiltä kysytään ostoskorissa henkilötunnus, väestörekisteriin ilmoittamanne osoite ja tiedot vuosituloistanne. Saatte päätöksen tilauksenne hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuanne. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessanne teille lähetetään postitse tilisopimus, joka teidän tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.
Lasku lähetetään teille tilauksen käsittelyn yhteydessä sähköpostiin. Mikäli laskua ei jostain syystä ole teillä sähköpostissa ole yhteydessä Klarnaa.
Lisää tiliehdoista osoitteessa www.klarna.com/klarna-tiliehdo...


 
 
 

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 4.9.2017 alkaen.

Verkkokauppa

Kenkäkylä
Kyyninkatu 22
37100 Nokia

045 6153430
asiakaspalvelu@kenkakyla.fi
www.kenkäkylä.fi
0832924-9

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Kenkäkylä.fi yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

asiakaspalvelu@nokiantehdastuote.fi tai puhelimitse ark 9.30-18, la 10-15

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimituskulut Suomeen verkkokaupasta tilattaessa Postin kautta alle 0,5kg 4,90€, 0,5-2kg 8,97€, 2-10kg 9,98€. Voit valita myös Toimitus R-Kioskille ,jolloin toimituskulut ovat 0-9kg 5,58€, 9-20 kg 8,68€. Toimituskulujen hinnat ovat verollisia. Isommissa erissä sekä  ulkomaille tilattaessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@nokiantehdastuote.fi toimitusehtojen määrittämiseksi.

Maksaessasi Lasku- tai Osamaksulla, laskutuslisä on 2,95e. Laskulla tilattaessa; lasku tulee seuraavan kuukauden 15. päivä.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Toimitusaika varastossamme oleville tuotteille Postitse on n. 2-4 arkipäivää. Toimitukset R-kioskille n. 5-7 arkipäivää. Tilaukset toimitetaan lähimpään postitoimipaikkaan, SmartPost-automaattiin tai valitsemallesi R-kioskille.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Vaihto- ja palautusoikeus:

Tuotteillamme on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus Suomessa. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen. Veloituksetta tuotteen voi vaihtaa tai palauttaa yhden kerran.   Palautamme rahat tuotteen saavuttua meille ja käsiteltyämme asian.

 Tuotteen vaihto- ja palautus:

Vaihto- ja palautus tehdään postin kautta alla olevaan osoitteeseen:

Nokian Tehdastuote Oy

Asiakaspalautukset
Kyyninkatu 22
37100 Nokia

Postissa tarvitsee ilmoittaa asiakaspalautustunnus (oikeuttaa maksuttomaan palautukseen), tunnus on: 634423.

Vaihto- ja palautus tilanteissa paketin mukaan tulee laittaa tilauksen mukana tullut lähete tai kopio lähetteen tiedoista (nimi, osoite, puhelinnumero tai sähköpostiosoite, tilatut tuotteet, tilauspäivä, tilausnumero).

Reklamaatioissa tai epäselvissä asioissa ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@nokiantehdastuote.fi tai p. 045 6153430 ark. 9.30-18, la 10-15.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.